Переглянуло: 157

Антологія християнства. Автор: Галина Лозко.

 

 

 

 

Ця праця присвячена проблемі ідейно-тематичного змісту Біблії. Сутність Біблії приховано за багатослівними, але малозмістовними масивами тексту. Науковий аналіз змісту Біблії дозволяє виразно показати головні ідеї, які лежать в її основі. Подані в цій праці ідеї не є новітніми відкриттями. Про них писали античні критики християнства — римський імператор Юстиніан Відступник (“Про-
ти Християн”), філософи Цельс (“Правдиве слово”), Порфирій (“Проти християн”) та багато інших. Однак ці твори з якихось дивних причин, як в радянські часи, так і зараз, є недоступними для широкого загалу. Цією працею ми продовжуємо критику християнства, розпочату видатними вільнодумцями: українцями
Тарасом Шевченком, Лесею Українкою, Іваном Франком та Василем Стусом.

Розділ з книги  “Антологія християнства”:

 До кого прийшов Ісус?

Ісус в Євангеліях сам говорить про те, до кого він прийшов. Дамо слово Ісусу.
“Я посланий лише до гинучих овечок дому Ізраїлевого” (Матвій, 15, 24).
Сказано ясно і однозначно: Ісус прийшов виключно до євреїв, про що і посвідчив особисто своїм власним словом.
Таке ж особисте свідчення Ісуса знаходимо в таких словах.
“І закликав він дванадцятьох своїх учнів … і їм наказав, промовляючи:
“На путь до язичників не ходіть, і до самаритянського міста не
входьте, але ідіть швидше до овечок гинучих дому Ізраїлевого”(Матвій,
10, 1-6). І далі Ісус застерігає: “… Стережіться ж людей,

бо вони на суди видаватимуть вас, та по синагогах своїх бичувати вас будуть.”
Очевидно, що йдеться саме про євреїв, бо у язичників синагог не має.
Відповідаючи на запитання Петра, Ісус говорить: “По-правді кажу вам, що коли при відновленні світу син людський сяде на престолі слави своєї, тоді сядете й ви, що за мною пішли, на дванадцять престолів, щоб судити дванадцять племен Ізраїлевих…” (Матвій, 19, 27-29). Як свідчать послання апостола Павла, язичники суду не підлягають — вони погинуть всі підряд без будь-якого суду, коли прийде месія: “Котрі бо згрішили без Закону, ті без Закону і загинуть, а котрі згрішили в Законі, приймуть суд за Законом” (Павло до Римлян, 2, 12).
Ісус і не збирається ні сам, ні через учнів судити під час другого пришестя
будь-кого, крім “племен Ізраїлевих” — євреїв. “Язичники” просто будуть понищені єврейським “богом” без суду.
Таким чином, Ісус не лише спрямовує свої зусилля на допомогу євреям, він прямо забороняє учням йти до неєвреїв. Отже, ми є свідками звичайнісінького
єврейського націоналізму — сіонізму.

Книгу можна замовити тут:

http://magazin.intelektnacii.top/index.php?route=product/product&product_id=60

 

Якщо у Вас виникли проблеми з замовленням, зателефонуйте, будь ласка, +380995447701 для оформлення замовлення.

×
Завітайте в наш магазин!