Переглянуло: 170

«БОГОТВОРЧІ» ХРИСТИЯНСЬКІ СОБОРИ. Або Звідки виник “святий” Миколай, коли став богом Ісус Христос, та коли стала богородицею діва Марія. Автор-Сьвятослав Доленґа.

Він не такий:
А такий:
На світлині канонічне зображення “святого” Миколая,  єпископа Миколая (Мерликійського).  Народився цей  персонаж на території сучасної Туреччини, через те такий “чорнявий”.Жодного відношення до України,дітей,та подарунків не має.
  Не викликайте дух  цього юродивого, щоб не лякались Ваші діти! Українським малятам подарунки носить Бог Велес!
(Від редакції)
У 325 роцї в селищі Нїкея – щоб устійнити одне розуміння «хто такий Ісус Христос» – було скликано Перший Собор Нїкейський. На собор в Нїкеї (150 км на південь від Константинополїсу) прибуло 318 єреїв, очолив собор імператор Константин, який, не вважав себе християнином; ще були сильно устійнені поняття, що християнин – значить раб.
Єрей Аріус (кандидат на єпископа) почав на соборі переконливо доводити, що «Бог-Отець» старіший за «Бога-Сина». Єпископ Миколай (Мерликійський) почав переконливо доводити, що «Бог-Отець» і «Бог-Син» ровесники (однолїтки).
Аріус твердив, що не має потреби у віру Христову впроваджувати поняття про «Сьвяту Тройцю», бо це є явне повернення до паґанїзму.
Єпископ Миколай настирливо пропаґуючи запровадження у вірі Христовій твердження про «Сьвяту Тройцю», вирішив вжити силу, на соборі він жбурнув цеглину на Аріуса. Коли закривавлений Аріус оговтувався, Миколай зі своїми колегами зірвав з нього ризи і вирвав з його рук «Євангелію».
Прихильники єпископа Миколая переконали імператора Константина, що узаконення поняття про «Сьвяту Тройцю» особливо вигідне не так для віри Христової, як для імператора. Чому? Тому, що коли буде тепер на соборі проголошено, що Ісус є Богом, то влада імператора в церквах вважатиметься «Божою установою»: Константин буде у вірі Христовій проголошений заступником Бога на землї.
Більшість єреїв проголосувало за позицію єпископа Миколая, так Ісус Христос (помазаник Божий) став Богом.
Але на цьому соборі не було вирішено «долї» матері Ісусової – юдейки Марії: одні вважали її Богородицею, інші – Христородицею. Це роз’єднувало християн і дїлило їх на два табори.
Особливо загострилися цї суперечки в часи правлїння імператора Феодосїя 2-го (408-450) між Константинопольським патріярхом Нестором і Олександрійським єпископом Кирилом.
Щоб припинити цї суперечки «у справі Богородицї», імператор дав наказ у селищі Ефес (на північ від Константинополїсу) скликати у 438 роцї Ефеський собор єпископів, на який прибуло 200 наглядачів (єпископів).
Єпископ Кирило прибув з Єгипту з діямантами і золотом. Він у Константинополїсї довідався, що для імператора Феодосїя 2-го не має значення – буде юдейка Марія проголошена Богородицею чи нї, головне, щоб зникла виснажуюча сварка. Кирило стрінувся в імператорському палацї з головним євнухом, який був довіреною особою сестри імператора Феодосїя 2-го. І цей євнух передав сестрі імператора дорогі (привезені з Єгипту) дари. Крім того Кирило повідомив, що коли юдейка Марія буде проголошена Богородицею, то жінка імператора Феодосїя і сестра імператора Феодосїя звеличаться, як доньки Богородицї Марії, і їх він буде славити так, як Божих преподобниць. Жінки імператорського двору стали по сторонї єпископа Кирила.
Єпископ Кирило з своїми прибічниками зайняв на Ефеському соборі перші почесні місця. І він присутнїм прочитав, що з велїння імператора Феодосїя 2-го відтепер треба по церквах християнських голосити, що дїва Марія є Богородицею.
Патріярх Нестор підтриманий сирійськими єреями хотїв прочитати свою заяву, в якій він твердив, що юдейка Марія є Христородицею, бо вона народила Христа, а не Бога. Єпископ Кирило і його браття во Христї на соборі підняли такий крик, що патріярх Нестор не міг говорити.
Так юдейка Марія стала «Богородицею», а її син Ісус вже був «Богом» ще від Нїкейського собору.
В 787 роцї відбувся 7-й Вселенський собор. На собор прибуло 375 архиєреїв (переважно грецького походження). Вони вирішили, що віра Христова стане більш привабною, коли до неї впровадити ритуали, які були в храмах Богів Зевса, Аполона, Посейдона, Атени, Деонисія. (У храмах Деонисія (Бога виноградників) була сьвята євхаристія: греки у храмі причащалися виноградним вином (кров’ю Бога Деонисія), і п’янїння вони пояснювали, як прояви сьвятої євхаристії. Грецьке слово «євхаристія» значить «благодарність», «вдячність»).
На 7-му Вселенському соборі архиєреї постановили впровадити і в церкву Христову «тайну сьвятої євхаристії».
У 813 роцї було придумане врочисте сьвято Богоявлення. Папа Григорій Четвертий придумує «сьвято всїх сьвятих».
І лише в 1950 роцї «богородицю» Марію було канонїзовано – оголошено сьвятою!
Читаймо про рідних,українських персонажів і про українські свята! Книги можна замовити тут:
Якщо у Вас
виникли проблеми з замовленням, зателефонуйте, будь ласка, +380995447701 для оформлення замовлення.
×
Завітайте в наш магазин!